wtorek, 2 lutego 2016

51 FIolet w deszczu



                           10 największych trendów na nadchodzący sezon wiosna,lato 2016r.


1).Biel pod każdą postacią....

2).Cieliste beże...

3).styl flamenco/falbany,bufki,odkryte ramiona,długie spódnice.

4).Prześwity/tiule,siatki,materiały przez,które widać odrobinę ciała...

5).Męskie garnitury/spodnie na kant,obszerne marynarki...

6).Kontrasty/kontrastowe połączenia kolorystyczne.

7).Czerń,chociaż ona nigdy nie wychodzi z mody....

8).Błękity,kobalty,granaty.

9).Kamizelki/marynarki bez rękawów.

10).Czerwień.


Na dalszych miejscach powinny znaleźć się kraty, obszerne ramiona w stylu lat 80., skóra, długość midi, dekolt w literę V. Ale to wszystko już dobrze znamy....

Inspiracją do napisania posta był artykuł na stronie>
http://www.ofeminin.pl/trendy-w-modzie/trendy-wiosna-lato-2016-d60503.html



   A póki,co u nas początek lutego,deszczowo,więc na spacer zabrałam parasolkę..

zimowo,więc kozaki się przydały....















torebka/JENNIFERKA
biżuteria/ketherine.pl
kurtka/JH Select
sweter wełniany 50%,cieplutki*p.Litka
spodnie rurki/ONLY
kozaczki/all








foto/AGA


Wszystkie zdjęcia są moją własnością,rozpowszechnianie i kopiowanie,bez mojej zgody zabronione.



4 komentarze:

  1. Trendy ciekawe, pewnie każda z nas coś sobie z nich wybierze.
    Fajne są takie duże swetry. Zima zaskakuje, deszcz w lutym /zamiast śniegu/.
    Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,swetry duże są też bardzo wygodne i ciepłe,zwłaszcza te z dużym dodatkiem wełny...i musimy się dostosować do pogody.Pozdrawiam Pani Basiu,bardzo lubię też zaglądać na Pani blog.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).