wtorek, 16 lutego 2016

56 wciśnij guzik...



   

                                Dziś z uśmiechem na wspomnienie wczorajszego filmu...witam wszystkich..Tytuł posta utknął mi w pamięci po obejrzeniu drugiego filmu.Nadganiając moje zaległości filmowe,(wiadomo jak to bywa przy dzieciach)....sięgnęłam po komedie....i tu przyszedł mi z pomocą wujek GOOGLE,pierwszy film miał byś ~~Biletem na księżyc~~jednak nie był,jeśli ktoś wie,jaki jest tytuł tego filmu,proszę wpisać w komentarzu,miał być komedią jednak,to co zaczęłam oglądać z coraz większą ciekawością,okazał się ciekawym bardzo filmem
,poruszającym kilka aspektów codziennego życia.Na początku dziwnie się go ogląda,jednak po obejrzeniu ok. połowy stwierdziłam,że jednak chcę zobaczyć zakończenie.Film jest o miłości,o przypadku, o ważnych decyzjach i ich konsekwencjach.Fonia i jakość,też pozostawia wiele do życzenia.Nie wiedzieć dlaczego,oba miały coś wspólnego z sobą(oba filmy wczorajsze).             Drugi to *WKRĘCENI*chociaż tu film opublikowany był pod nazwą *JESZCZE RAZ*Tak,zdecydowanie,ten film jest świetną komedią...w której podobnie,jak w pierwszym filmie rządzi przypadek...A trzech Panów zabierze nas w podróż,gdzie za naiwność i głupotę,można wiele zapłacić,ale i że miłość może nas dopaść całkiem przypadkiem....Tu zostawiam Wam linki do tych filmów,gdyby ktoś miał ochotę je obejrzeć....

https://www.youtube.com/watch?v=v38nvnpEDdE
https://www.youtube.com/watch?v=VrE-7Pokpmo&index=5&list=PLE7B5A4746F3F841B

I tym optymistycznym akcentem,kończę moje wywody o wczorajszej sesji filmowej,a zapraszam Was,do obejrzenia kilku fotek sprzed kilku dni.Do brązowego swetra dobrałam czarne dżinsy ze śliczną aplikacją róż na pasku z tyłu,botki na obcasie,oraz kilka złotawych drobiazgów kaszkiet w kratę,kożuszek krótki i torbę,wykończoną moim pomysłem...Pozdrawiam!!!



























sweter/SITSWELL
spodnie/GINA benotti
botki/allegro
torba/allegro plus moja personalizacja,
pasek/ryneczek
kaszkiet/prezent
łańcuszek z żabką/butik
FOTO/Monia-dziękuję!!



Dziękuję,że odwiedzacie mojego bloga zostawiacie komentarze.Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza...Serdecznie wszystkich pozdrawiam!!!

8 komentarzy:

  1. słyszałem Twój śmiech wczoraj jak oglądałaś film to musi być dobry
    ładne zdjęcia,gratulacje też dla syna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Darku..ach!!!ta nasza nowoczesna technologia...Film naprawdę przedni!!!Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dario za komentarz....już nie mogę doczekać się wiosny....długich dni..i słonecznej pogody...pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).