niedziela, 28 lutego 2016

59 motyl butelkowy..



   Każda z nas nosi jakiś potencjał kobiecości,jednak nie każda potrafi go wyzwolić....
Musimy,tylko więcej uwagi zwracać na szczegóły,podpatrywać innych,to dozwolone..
Nie chodzi o kopiowanie innych,tylko o dostrzeżenie tego,co najlepsze.
Przełożeniu tego,co mają do zaoferowania na swój własny styl.
Kobiecość,to nie ładna twarz,płaski brzuch,piękna skóra.Kobiecość,to wyrozumiałość,ciepło,umiejętność bycia blisko,to styl zachowania się.
Jeśli czujesz się dobrze w stylu jakim masz ,to nie zmieniaj go...
ale jeśli budzisz się co dziennie rano w podłym humorze z  pretensjami do całego świata....
to UWAGA!!!!CHYBA COŚ NIE GRA!!!!


PODPATRYWANIE plus WNIESIENIE WŁASNEGO STYLU=MAKSYMALNA SKUTECZNOŚĆ!!!




Dziś pogoda skłoniła mnie do wyjęcia narzuty kimonowej kolor zielony butelkowy,do tego dobrałam kozaki pod kolor i torebkę.Legginsy czarne i tunikę z golfem u góry na dole ściągacz..
Tak,oto wybrałam się z synem na spacer,Lesiu spisał się na medal....a ma dopiero 8 lat...







korale od przyjaciółki Moni/dziękuję kochana!!cudowne!!
  







narzutka kimonowa/thomsen italy










 https://www.youtube.com/watch?v=CxIMy4nxDok

foto/Leszek.

Miłej niedzieli,cieszmy się z każdego dnia....uwierzmy w siebie......pozdrawiam!!!
Dziękuję,że odwiedzacie mojego bloga zostawiacie komentarze.Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza...Serdecznie wszystkich pozdrawiam!!!





8 komentarzy:

  1. Bardzo zdolny ten Twoj Lesiu,choc tak mlody.Zdjecia super,Ciesze sie,ze korale sie podobaja i sie przydaly.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,kochani za korale..i golfik.....jak cudownie jest mieć przyjaciół....szafy się nie domykają,ale co tam..Ha ha!!!buziaki!!

      Usuń
  2. Przeglądam tego "bloga" od jakiegoś czasu i nie mogę się nadziwić... Jak można być takim bezguściem i jeszcze się tym chwalić. Litości... I zrób coś z tą paskudną fryzurą. Dramat !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!Nie wypowiem się o Pani,Pana guście,bo po pierwsze odwagi za grosz tu nie widzę,wypowiadając się anonimowo..a po drugie,to jak wiadomo,bezguściem jest wypowiadanie się o czyimś stylu,nie mając swojego....Pozdrawiam!!
      PS.moimi włosami zajmuje się specjalistka i to bardzo dobra,skoro mnie znasz,bo piszesz mi na Ty,to powinieneś,powinnaś to wiedzieć.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).