poniedziałek, 22 lutego 2016

58 koszula w kratę...


Witam!!!

Dziś,zapraszam Was na mojego bloga,,w roli głównej koszula w kratę.
Pogoda nas rozpieszcza...piękną jesień mamy dziś,trochę wieje,czasem popada.....
ale cóż nie narzekajmy,jest dobrze.
Koszulę w kratę dostałam nie dawno od przyjaciółki,Boże!!!Szczęśliwy ten,który ich ma.....znaczy prawdziwych przyjaciół!!Do owej koszuli dobrałam tylko legginsy,czarne kozaczki i kurtkę.Latem dobrałabym do nich oczywiście,któreś z moich kochanych szpileczek albo trampki,może cienki paseczek.... Kuferek zakupiony kilka sezonów temu na /szafa.pl ...Chociaż osobiście uwielbiam sukienki i szpilki,dla mnie inne buty mogły by nie istnieć...










usta/pomadka  AVON/RED




kolczyki/wkrętki serca od przyjaciółki Agaty..dziękuję kochana...




koszula/sleep lounge






























foto/AGA


Dziękuję,że odwiedzacie mojego bloga zostawiacie komentarze.Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza...Serdecznie wszystkich pozdrawiam!!!



6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).