poniedziałek, 8 lutego 2016

52 węgierka na szpilce





                     Dziś,poniedziałek...niedziela była leniwa....jednak skłoniła mnie do wyjścia na spacer,(to raczej zasługa pogody....) i zrobieniu kilku fotek,a właściwie mój 8 -letni syn je zrobił...więc,na jakość nie mogę narzekać...Ostatnio polubiłam swoje kozaki długie na szpilce,do tego ubrałam śliwkową sukienkę z kolekcji Autograpf /Marks-Spencer.i kolczyki z http://katherine.pl/,ale tę hurtownie pewnie większość z Was już zna...Słoneczko skłoniło mnie do zabrania ze sobą okularów słonecznych w panterkę,tym razem.czerwona torebeczka i usta....Na wierzch narzuciłam białą apaszkę i czarną kurteczkę....z wstawkami z włosia,bardzo miłe w dotyku....











































foto/Leszek


Dziś też robiłam porządek na swoich portalach.....i możecie mnie znaleźć tu>

http://modnapolka.pl/profile/lulu

https://www.instagram.com/szpilkafashionplus/

https://www.facebook.com/katarzyna.gorska.75054



Miło mi będzie,jeśli zostawisz po sobie komentarz,uśmiech lub jakiś wpis.....pozdrawiam!!!


8 komentarzy:

  1. No malenka zdjecia cudne buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry dobór kolorów, nie "gryzą się" a znakomicie ze sobą współgrają. Kobieca kreacja, sukienka pięknie podkreśla kształty jednocześnie wydobywając z nich co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta w sukience,powinna czuć się swobodnie i kobieco,ja uwielbiam sukienki....Dziękuję za komentarz,pozdrawiam!!

      Usuń
  3. bardzo ładne zdjęcia, czuć już wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladnie Kasiu,sukienka bardzo kobieca,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).