poniedziałek, 29 lutego 2016

60 bordo plus zieleń butelkowa



Dziś w nawiązaniu do wczorajszego posta,czyli#motyl butelkowy#,
oprócz Podpatrywania innych,musimy pamiętać,ze skromność nie jest ozdobą..
Własny image musi być starannie zaplanowany,zbudowany i utrzymany.
Prawdziwe kobiety z klasą pojęły już dawno,że trzeba umieć i to brzydko zabrzmi,ale sprzedać..
Nie można chować się w cieniu,ale też nie można przechwalać się swoimi zdolnościami.


Dziś dokończenie wczorajszego posta,tylko dodałam płaszczyk zamiast wdzianka kimonowego
i torebka zakupiona kilka lat temu na/ szafa.pl
legginsy/allegro
kozaki/allegro ub.rok
tunika/prezent przyjaciółka
korale/przyjaciółka prezent
płaszczyk/Urban diva
okulary/nerdy oczywiście,
usta/red  AVON
otulona zapachem CHALIN 5














rękawiczki skompletowałam sobie,z szaliczkiem,obie rzeczy z SH,
























foto/leszek


Miłego słuchania...


Dziękuję,że odwiedzacie mojego bloga zostawiacie komentarze.Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza...Serdecznie wszystkich pozdrawiam!!!


2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).