czwartek, 11 lutego 2016

53 Życie to bajka..


                                      Życie to bajka,którą człowiek sam musi sobie wymyślić.

  Dziś czwartek.....za chwilę będziemy mieli weekend...Weekend i Walentynki...święto zakochanych....Ja jednak postanowiłam,że nie będę rozpisywać się o tym święcie,ponieważ z pewnością zrobi to większość moich koleżanek.....Zauważyłam,że Ja ogólnie nie lubię robić tego co wypada....Staram się żyć zgodnie z sobą....nie osądzać,nie krytykować.....
Mając czwórkę dzieci,czasem trudno o czas dla siebie..jednak Ja dzięki Bogu zawsze go znajduję...Jakiś czas temu zaczęłam czytać nową książkę Karoliny Sulej <Modni od Arkadiusa do Zienia>  Postanowiłam podzielić się z Wami informacjami i refleksjami na ten temat....


Dziś np. weźmiemy pod lupę Ewę Minge (Ewę Butkiewicz)
     
PERSONA
kosmitka,mówią o niej królowa kiczu,
Jednak zauważmy,że ona jako pierwsza polska projektantka zaproszona została
 na pokazy haute couture,z sukcesem prowadzi linie Prêt-à-porter..
Ewa Minge nie jest tylko projektantką mody,ale również projektuje meble i akcesoria.
Ewa Minge to/Ewa Minge,Ewa Minge Milano,Femestage Ewa Minge.\
Polacy to jednak bardzo dziwni ludzie.....jedni ją kochają,inni nią gardzą,kobieta jak miliony innych...przypomina mi się tu myśl,
JESZCZE SIĘ TAKI NIE NARODZIŁ,CO BY WSZYSTKIM DOGODZIŁ....

Myślę nad zakupem kolejnej książki tym razem biografii Pani Ewy Minge pt.ŻYCIE TO BAJKA,po przeczytaniu kilku recenzji uważam,że nie byłabym sobą,gdybym sama nie sprawdziła,czy jest to szmira,czy bestseller....
Zapraszam też do odwiedzenia strony onet.kobieta ,oraz na temat
oraz internetowy talk-show Ewa Minge 20m2Łukasza.

https://www.youtube.com/watch?v=NizDefk5N50
http://natemat.pl/139473,ewa-minge-napisala-autobiografie-trening-na-wlasnym-bolu-stworzyl-we-mnie-mistrza
http://kobieta.onet.pl/zycie-to-bajka-eva-minge-wywiad/3gl6bg


Po przeczytaniu garści informacji....postanowiłam się dotlenić....narzuciłam białą koszulę na siebie,fioletowe wdzianko...dzińsy czarne z widoczną białą nitką..odrobiną biżuterii(nie byłabym sobą bez niej..czasem już się sama śmieje z tego).Na wierzch postawiłam na czarny krótki kożuszek i śliczny szaliczek,który dostałam od przyjaciółki....Ogólnie uważam,że mam dobrze....moje przyjaciółki,wiedzą co lubię(Monia dziękuje).










































koszula/CANDA collection at C#A
fioletowe wdzianko/szafa pl
spodnie/GINA benotti
biżuteria/http://katherine.pl/
buty/allegro
torebka allegro
szaliczek/prezent od przyjaciółki
bransoletka muszelki/prezent Roksana



foto/Leszek.







2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).