niedziela, 14 lutego 2016

55 miłości,wytrwałości....




Witam moi drodzy.Dziś postanowiłam napisać szybkiego posta,nie z okazji Walentynek,lecz wejść na mojego bloga....Udostępniłam go,ok pół roku temu dla odwiedzających....Wcześniej prowadziłam go tylko dla siebie....to była(i jest),taka moja mała odskocznia....Uważam,to za mój mały sukces,bo jednak 10 000 wejść na posta wczoraj pękło....Najczęściej piszę o tym co mnie nurtuje,nie poddając się stereotypom..Nikt z nas nie jest ideałem,ale z pewnością każdy z nas ma coś czego w drugiej osobie nie znajdziecie..Wszystkim życzę nie tylko z okazji Walentynek,ale tak po prostu,by częściej wyrażali to co czują....częściej się przytulali,poświęcali czas swoim kochanym osobom....więc życzę

 MIŁOŚCI,WYTRWAŁOŚCI,ZROZUMIENIA,SPOKOJU I WIELE WIELE BUZIAKÓW!!!





Ramoneska ma już trzeci sezon,zakupiona na all.
tunika/prezent.dziękuję bardzo...
naszyjnik./http://katherine.pl/
lagginsy/all


















































foto/LESZEK

6 komentarzy:

  1. Kochanie wpis super :-) My tobie Sloneczko rowniez zyczymy duuuzoooo milosci :-* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post i oby takich więcej,wszystiego najjjjjjjjjjjjjjjj

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Pani Jolu,dziękuję za miły komentarz chociaż osobiście wolałam kolory niebieskie..w czerwieni nie wyglądam chyba źle,może się jeszcze przekonam....Serdecznie pozdrawiam,Kasia.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).