sobota, 13 lutego 2016

54 przebieranka-ubieranka..



     
                       Witam serdecznie wszystkich moich znajomych i nie znajomych...tych którym nie przeszkadzają moje wpisy(każdy może robić,co chce i co mu sprawia przyjemność),ale,też specjalne podziękowanie,dla tych,którym przeszkadzam(chociaż nic im nie zrobiłam).Każdy jest kowalem swojego losu i jeśli,jest mu na tyle źle w swoim życiu,że chce zmieniać moje,to jest to bardzo smutne i przykre,współczuję jej.....Niestety,przykro mi,ale Ja nie zamierzam przestawać robić,to co lubię....
 Każdy komentarz negatywny,który napisze mi osoba z autorytetem,a przynajmniej nie anonimowo,będzie opublikowany i na pewno przemyślę,opinie..Już u nas tak niestety jest,że jak nie jesteś jak inni i się wyróżniasz*przebieranka,dziękuję*chociaż nie wiem czym....to trzeba ją obrazić.Nie każdego stać na oryginalne ciuchy od zagranicznych projektantów.Jednak na swoim blogu piszę,to co mnie w danej chwili nurtuje,o czym myślę,nie przebieram się za kogoś kim nie jestem,nie udaję nikogo....TAK,co raz bliżej mi do 40-stki,  TAK,noszę rozmiar XXL,
 NIE UWAŻAM,ŻE JEST W TYM COŚ ZŁEGO!!



A to kilka fotek zrobionych u mojej kochanej kuzynki Agi,która ma cudowne kotki..































bluzka/bikont
spodnie/MISS TWO
PASEK/PEPCO
komin/ryneczek
kurtka/Janina
buty/allegro
kolczyki/http://katherine.pl/
pomadka/AVON Read...

FOTO/Roksi,






4 komentarze:

  1. Kochana nie przejmuj sie negatywnymi komentarzami :-) ktos kto to pisal chyba cie nie zna a poza tym najwazniejsze ze robisz w wolnym czasie cos co lubisz i w jakis sposob sprawia ci to przyjemnosc:-) Jestem cala soba z Toba:-) Styloweczka super a kicia slodka :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,znasz mnie......Ja się nie poddaję,to tylko mnie motywuje,he he!!Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. nic dodać nic ująć,Śliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,dziękuję za ponowne odwiedziny i miły komentarz....Pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).