czwartek, 3 marca 2016

czarna koronka w bordo skąpana




Jutro piąteczek,piątunio....zima odpuściła chyba nam na dobre*mam taką nadzieję*,więc może weekend będzie słoneczny....Każdy wie,że co za dużo to nie zdrowo,więc w cale się nie pogniewamy,gdy już pójdzie sobie od nas.....Dziś pogoda dopisała,czuć już powiew wiosny...Wyciągłam z szafy czarną koronkową bluzkę-tunikę, pod nią założyłam tylko top,atmosphere.Do tego dobrałam spodnie koloru liliowego z mankietami KT,by podkreślić talię dodałam pasek....moje botki sprzed 2 sezonów w kolorze różu,kilka dodatków biżuteryjnych i płaszcz,który już tu był....Całkiem nieźle to chyba wyszło...


świetne kimonowe rękawy..



na ustach/RED z AVONU,okulary Nerdy,bransoletki.prezent od przyjaciółki z Irlandii



naszyjnik z katkerin.pl







pasek świetnie współgra z naszyjnikiem,

całość wygląda spokojnie

kilka srebrnych pierścionków







torebka/MARCONI Bags Luggage





foto/Maja
.



1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).