poniedziałek, 28 marca 2016

kombinezon na szpilce


Witajcie!!!

Już kilka postów,nic od siebie nie dopisywałam.....wiecie,że to trochę dziwne,jak dla mnie...
Dziś zatem krótko.....najważniejsza w życiu jest miłość.......przyjaźń i zdrowie nade wszystko!!!!
Życzę,więc wszystkim miłośći...pod każdą postacią,przyjaźni po grób,i zdrowia,by to wszystko przeżyć.Pamiętajcie,że po burzy wychodzi słońce,a po dniu przychodzi noc.......
Nikt za nas,naszego życia nie przeżyję,a to co mamy,zależy wyłącznie od nas!!!

                                                                                                           POZDRAWIAM!!!


bizuteria./http://katherine.pl/

kombinezon/NOTICE


AWIATORKI/ALL


SZPILKI/ALLEGRO

córka/moja prywatna hihi











narzutka/RAINBOW































FOTO/BASIA






ALLELUJA I DO PRZODU!!!!

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).