czwartek, 8 listopada 2018

305 jedwabna apaszka w czarnym trenczu


Dzisiejsza tunika ma bardzo wraziste wzory, trochę zabawne, jednak mi to w ogóle nie przeszkadza. Piękny niebieski kolor podstawowy i jedwabna apaszka, niestety nie wiem jakiej marki, i tak jest cudowna. Obie rzeczy, to perełki z SH za jedyne 2 zł każda,zakupiona w innym czasie. Trencz czarny, czeka na lekką modyfikację, jednak chwilowo służy mi na wyciszenienie stylizacji. Martensy sprzed chyba 3 sezonów, nadają stylizacji lekkiego pazura, okulary wzór panterki. Spodnie zapomniane w szafie, to legginsy z zamkami u dołu nogawki. Jesień nas jeszcze rozpieszcza swoja pogodą, jednak warto zaopatrzyć się już w coś cieplejszego. Ja już naszykowałam swoje płaszcze i futerka, a Wy??



Moja myśl na dizś:
Nigdy nie wiesz co Ci przyniesie jutro.....










































foto/ Jagoda 5l.

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!


1 komentarz:

  1. Śliczna ta tunika, apaszka zresztą też. Bardzo lubię niebieskości.
    Tobie także jest ślicznie w tym kolorze.
    Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).