sobota, 24 listopada 2018

311 Granatowy płaszcz i Ralph Lauren


czerwony shhoper skorzany, to efekt przejścia obok SH, kosztował jedyne 5 zł.

  Kolejny wełniany płaszcz, to ciemny granat. Odkąd go kupiłam nie wychodzę praktycznie z niego. Timberlandy jasno karmelowe, plus rurki dodałam bluzkę Polo Ralph Lauren. Czarny shhoper, biały komin dla rozjaśnienia twarzy i czapka. 






 Ta gigantczna torba chyba nawet mnie zasłania ha ha!!! Uwielbiam takie ciepłe stylóweczki.

torba skórzana CODELLO. Firma ta jest na ZELANDO



mały wpad z córką na zakupy, zawsze trzeba się posilić  :)


Jest i duża torba, teraz można dalej działać...




Polo/ Ralph Lauren
spodnie/rurki NN
płaszcz/ SH
shhoper/sklep Allegro
czerwony shhoper/ SH
komin/SH
czapka/ NN
bizuteria zlota/moja szkatułka
Timberlady/ sklep na Allegro
foto/ Maria

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

8 komentarzy:

  1. Płaszcz chętnie widziałabym u siebie:))fajny zestaw i bardzo cieplutki:))gigantyczna torba super:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Reniu, dziękuję za miłe słowa...Uwielbiam takiepłaszcze, pozdrawiam.

      Usuń
  2. Świetny look, idealny na chłodne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten zestaw ze sobą kontrastuje ;) Bardzo podoba mi się szal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw. Oj chętnie spałaszowałabym pizzę, a w tej chwili nie mogę.
    :(
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).