poniedziałek, 17 października 2016

114 T-shirt AC/DC w skórze





Krótkie wspomnienie cieplejszych dni...spodnie ekoskóra,czarny t-shirt z nadrukiem 
AC/DC.   AC/DC to  australijski zespół hardrockowy założony w Sidney 1973r.czyli trochę przed moimi narodzinami...Kolczyki i szpilki pod kolor z allegro.Torebka z dżetami to nabytek sprzed kilku lat...Zawsze miło wrócić do fajnych i ciepłych wspomnień...Czasem jest to jakaś piosenka,czasem sytuacja,a w tej zwykła koszulka...Pozdrawiam!!!














foto/Leszek

14 komentarzy:

  1. Spodnie skórzanne zawsze sie sprawdzają ;-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ma Pani rację,jednak nie jestem przekonana do tego kroju spodni dla mnie....Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. ZAZDROSZCZĘ PANI , WIDZĘ ,ŻE MA PANI DUŻO CZASU TAK CO CHWILĘ SIĘ PRZEBIERAĆ FOTKI CYKAĆ

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,Każdy się musi chyba ubierać a Zrobienie zdjęć nie zajmuje dużo czasu...Powiedziałabym,że mniej niż hejtowanie....Pozdrawiam anonima!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no ubierać ,a przebierać to jest różnica , no ale każdy ma jakieś zajęcie niektórzy chodzą do pracy , a niektórzy cóż ...

    OdpowiedzUsuń
  5. a niektórzy lubią dogryść komuś kogo nie znają.....Ja samotnie wychowuję 4 dzieci i jestem szczęśliwą mamą,pracuję kiedy mam okazję.Po drugie w domu nie mam służacej, ani gosposi,widzę,że niektórym bardzo to przeszkadza.....Szkoda,że są tak zgorzgniali ludzie.....bardzo współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great look, love the black and blue combination

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrigado, não estou confinado a cores, adoro todos ... agradecemos o comentário, cumprimentos

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).