poniedziałek, 31 października 2016

117 TRENCZ plus koszyk RESERVED


Średnia wieku moich fotografów,to 6 lat...hi hi,Ja to mam jednak cudne dzieci...




Zdjęcia zrobione z wczorajszego spaceru i placu zabaw,pogoda dopisałą,słonce,prawie bez wiaterku.
Koszula biała CANDA collection C^ A plus czarna tasiemka zawiązana pod szyją,dzinsy z szerokimi dość nogawkami X-Mail,botki z ćwiekami,trencz RAMOSPORT, plus torebka koszyk Reserved,odrobina czarnej bizuterii,okulary z all.
























































 Koszyk ,torebka zakupiona na all.piękny skóropodobny, w środku zapinana na zamek srebrna saszetka, zawartości koszyczka,więc nie widać.





















foto/Jagoda i Leszek.


Zapraszam na ciekawy film..
https://www.youtube.com/watch?v=Av7XMTceY-4&index=2&list=PL791164252759E453

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).