poniedziałek, 10 października 2016

111 white applications


Kolejna stylizacja nie adekwatna do pogody,ale co tam...gdy za oknem pogody brak,liczy się pogoda ducha.Tu zawsze powinno świecić słońce,powinniśmy z uśmiechem witać kolejny dzień.Nie każdy ma taką szansę by go przeżyć.Zainspirowała mnie kurtka czy też żakiet,który na plecach ma piękną aplikację,motyw kwiatowy(dostałam ja od przyjaciółki Andżeli,dziękuję kochana)do nich podpasowały mi ostatnio ulubione białe spodnie również z aplikacją kwiatową.Do kontrastu czarna koszula z wiązaniem pod szyją u mnie dziś jako kokarda.Myślę sobie nie może być,aż tak kontrastowo,więc dobrałam różówe botki wiązane na koturnie i różową torebką z dżetami.
Kolczyki z hurtowni kathrin,oraz brasoletkę nn.




























foto Leszek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).