niedziela, 23 października 2016

116 Sukienka Bih Rok/kosmicznie



 Dziś piekna niedziela..po tych dniach deszczowych,każdy peWnie chciał wykorzystać pogodę na spacer...Ja również.Chciałam dzisiaj ubrać jakąś fajną kieckę by humor poprawić,to już pewnie ostatnie takie słoneczne dni.....Sukienka wpadła do mojej szafy od przyjaciółki Moniki,(Dziękuję Ci maleńka,piękna jest).madeby Bih Rok ,narzutka również z głębi szafy nn,Płaszcz już tutaj był,naprawdę perełka z SH,szpilki i torebka sklep na allegro.Biżuteria to naszyjnik z Katherin hurtowni,kolczyki niebieskie również,plus złote oraz bransoletka nowa La Passion.okulary all.

Myślę,że super pasowała by na Sylwestra,Andrzejki oraz domówki,niestety zapomniane trochę...









































foto Leszek.

3 komentarze:

  1. jak takiej dziewczyny nie kochać

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz przepięknie, tylko iść z na imprezę, a mi pozostaje podejść ucałować w rączkę i porwać do tańca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).