niedziela, 16 października 2016

113 Pawłowicka sobota/Wrocław




II Targi Arborystyczne i Dni Arborystyki 14-15 października 2016                                we Wrocławiu.

http://pawlowice.up.wroc.pl/
Ostatni weekend spędziłam nie typowo...
Zostałam zaproszona na II Targi Arborystyczne do Pawłowic,właściwie to jeszcze teren Wrocławia.Targi odbywały się w Arboretum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

#zabytkowy park przypałacowy we wrocławskich Pawłowicach,
#Park Jubileuszowy upamiętniający 50-lecie Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
#tereny leśne.

Arborysta to człowiek,który zajmuje się pielęgnacją drzew metodą alpinistyczną bez użycia ciężkiego sprzętu.W odróżnieniu od leśnika zajmuje się pojedynczymi drzewami a nie całym kompleksem leśnym.Arboryści przemieszczają się za pomocą arborystycznych technik liniowych błędnie nazywanymi technikami alpinistycznymi.


Wśród wielu znakomitych gości,znaleźli się m.in.Wiceprezes Zarządu Fundacji EkoRozwoju Piotr Tyszko-Chmielowiec oraz wybitny arborysta Jerzy Stolarczyk.Pierwsze targi odbyły się w m-cu kwietniu.

Nic nadzwyczajnego,jeśli chodzi o look...
Postawiłam na luz i wygodę.
Spodnie czarne ,adidasy bluzka ciepła i wygodna,ramoneska,apaska .Dodatki kolczyki od Rokasny*prezent*,korale drewniane,broszka-piesio,bransoletka z katthrin.Miejsce cudowne,a towarzystwo super.Dziękuję!!!



Malownicze miejsce, bujna zieleń i piękny, zabytkowy, dziewiętnastowieczny pałac położony na terenie ośmiohektarowego parku z oczkiem wodnym to prawdziwe miasto-ogród, zgłoszone przez wrocławian do konkursu na miejsce magiczne. Może tu się wybrać na wypoczynek każdy, kto chce uciec od zgiełku miasta.




























































szybka kawa,...




piękna parasolka wóciła z Wrocławia ze mną....
















okulary 3M,wróciły z targów ze mną,dziękuję...



a mówili,że nic tam dla siebie nie znajdę...hehe,a jednak....




powaliło mnie z nóg,po prostu musiałam zrobić foto...

piękna parasolka,ma nową właścicielkę,czyli mnie.


z przystojnym arborystą...








broszka na apaszce pochodzi z SH,jest śliczna










Prawdziwym przyjacielem jest ten, z którym człowiek zwiąże się liną. 

Antoine de Saint-Exupéry

2 komentarze:

  1. Nie miałam pojęcia o takiej nazwie i zawodzie. Fajnie dowiedzieć się czegoś nowego i widzę nowy kolorek włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i na pewno nie my jedyne...ale człowiek uczy się całe życie.Kolorek nowy,ale chyba nie zostanie ze mną na dłużej....Pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).