sobota, 1 października 2016

107 Golden autumn






Dziś sukienka w kolorach jesieni,pasiasta,z wiązaniem pod szyją.
Ja zostawiłam sobie jako krawacik,bardzo ciekawe rękawy,szyte w skosy,długość odpowiednia chyba do moich nóg  sukienka firmy MISS YASMEIN.Osobiście wolę o wiele krósze sukienki,ale czasem można złamać zasady...
To my ubieramy się w co chcemy,na co mamy ochotę,moda jest dla nas a nie odwrotnie..
Do sukienki dobrałam piękne ponczo z perełkam drybnymi,które są przyszte w kwiatkach.
Sandały,szpilki z cekinkami z dodatkiem pantery,to chyba ich debiut tutaj....i torebka z all,również 
na debiucie,piękna z motywem pantery,modnej w tym sezonie....Moja ostatnia miłośc,
to wiadomo kapelusze....Nie mogło go tu zabraknąć,kolczyki od znajomej Gosi,które dostałam dawno na urodziny,jeszcze z czasów,gdy często byłam na szafa pl.

































foto/LESZEK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).