środa, 12 października 2016

112 Two years of blogging ../ birthday 2 lata blogowania/urodziny



Dziś,wyjątkowo bez nowej stylizacji...Dwa lata temu napisałam pierwszego posta.
To tak bardziej dla mnie,bez udostępniania w śieci,od ok.roku chyba jest dla ogółu...
Zastanawiam się co się zmieniło przez te dwa lata??Na pewno nabrałam pewności siebie,
poznałam wielu wspaniałych ludzi,niektórzy z niego wyszli.Za to bardzo im dziękuję,niektórzy byli tylko przez chwilę z własnego wyboru,niektórym pomogłam z mego życia wyjśc..Tak myślę,że kto ma być przyjacielem,kto jest przyjacielem będzie nie ważne gdzię poprowadzi go życie...Chyba każdy w jakimś stopniu się zmienia z biegiem lat,na pewno i u mnie coś się zmieniło...W życiu prewatnym,też zmiany,ale wszystkie na lepsze.Pozdrawiam wszystkich!!!

Małe wspomnienie minionych dwóch lat...
































































































































Dziękuję za odwiedzanie mojhego bloga,jeśli masz ochotę pozostaw po sobie ślad.....w postaci komentarza.Wszystkie zdjęcia są moją własnością.Serdecznie wszystkich pozdrawiam!!!
Do zobaczenia w nowym poście!!!


3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).