wtorek, 1 listopada 2016

118 Drapieżnie w małej czarnej



Dziś szczególny dzień 1 Listopada,święto chrześcijanśkie.Upamietnia wszystkich chrześcijan,którzy osiągneli stan zbawienia i przebywają w niebie.Pamiętajmy o nich,ale nie tylko w okresie świąt...
Kochajmy swoich bliskich,tak szybko odchodzą....nie wiadomo czy będzie nam dany kolejny dzień,kolejne spotkanie....kolejna rozmowa.


 Dziś zdjęcia ze spacerku po naszym pięknym jesiennym parku.Postawiłam na małą czarna z zameczkami po bokach,lekko przed kolano z długim rękawem Va Wite,Do niej dobrałam coś pantery..szpilki zakup sprzed kilku sezonów,marynarka z pięknym kołnierzem moty panterki,oraz klapy do kieszonek,których nie ma,firmy Sweet SUIT.Torebka,to nowy zakup z allegro,piękna klasyczna listonoszka z paskiem odpinanym.Biżuteria odrobiny złota,plus piękny naszyjnik z ażurowym sercem i czarną podkładką od mojej siostrzyczki.









































































































8 komentarzy:

  1. Wyglądasz bardzo elegancko, a jednak z pazurem, panterkowe dodatki w bardzo dobrej proporcji :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Olu,dziękuję za komentarz.Tak,panterka ostatnio bardzo na czasie,dużo i różnej,ale ja wolę jednak stonowanie jej używać..Pozdrawiam i zapraszam ponownie.Kasia

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Witaj Nippi,miło mi dziękuję.Twoja jesienna stylizacja,też bardzo mi się podoba,czerń i groszki,ciekawe połączenie..Pozdrawiam!!

      Usuń
  3. Jesien to jednak fajna pora roku nawet na czern! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Pani Elu,wszystko zależy od całej stylizacji.Serdecznie pozdrawiam i zapraszam ponownie... Kasia

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).