czwartek, 3 listopada 2016

119 dzins w czerwieni i mój 4 letni fotograf.....






Dziś piękna pogoda,słoneczna,więc spacer przymusowy był....Mój dzisiejszy fotograf nie ma jeszcze 4 lat.Chyba całkiem dobrze poradziła sobie ze zdjęciami??he he...Ile było zabawy przy tym....
Dzis królował dzins>spódnica zwykła mini zakupiona w SH,do tego koszula z cienkiego materiału podobnego do dżinsu,TOSCANE ARMAND THIERY,pasek z szafy.Płaszcz,w pięknym kolorze czerwieni,Trencz z zeszłego roku,M^Co Boutigus.Kozaki w kolorze intensywnej czerwieni,pięknie współgra z trenczem,w dodatku mają czachy z cyrkoni,które uwielbiam.torebka sprzed kilku lat.Dodatkami są naszyjnik i kolczyki z hurtowni KATHERIN,btansoletka ze szkatułki,okulary/allegro.


mój fotograf dzisiejszy...KOCHAM CIĘ CÓRCIU!!!









czasem obcieła mi głowę...hehe,takie zbliżenie,pozdrawiam!!








































6 komentarzy:

  1. Moja Droga, bo z cyrkoniami :) pobiłaś wszystkich na głowę swoim super fotografem, u mnie na blogu
    Karolina była fotografowana przez 8-letniego syna i to już była sansacja :) Piękne kolory, a czachy przypomniały mi o jednej, którą kiedyś chętnie pokażę :) Buziaki! Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,tak fotografów mam ogólnie cudownych,albo syn lat 8 albo córa,która ma 3,5 roku...Zabawa jest cudowna,chciaż jakość adjęć pozostawia wile do życzenia...ale mamy dobrą zabawę...Pozdrawiam.
      PS.Czekam z niecierpliwością na Pani post z czachami.

      Usuń
  2. Najlepszy fotograf pod słońcem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Daro,jak zawsze miły...pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).