sobota, 27 października 2018

301 Paski plus krata


Gdy przyjaciółka dzwoni, że ma ochote na spacer.... dotlenić sie przed pracą, ubieram wgodne buty, rzucam haslo do dzieci i się zbieramy... Dobre towarzystwo podczas spaceru, to bezcenna rzecz. Tym bardziej, jesli zawsze możemy liczyć na siebie. Dobrze, że pogoda jeszcze dopisuje i można skorzystać z jej uroków. Pozdrawiam Was kochani!!!

kaczki dokarmione..


Mysl na dziś:Traktuj innych, tak jakbys chciał, by traktowali Ciebie....ale, gdy to nie działa?? Traktuj ich, jak powietrze..

























bluzeczka w paski:JOY
dżinsy:nice toxik/nol
komin: H&M
kurtka:CECILIA CLASSICS
buty:sklep Allegro
czapka:SH
bransoletki :La Maguifięue

foto/ Ja i Małgosia
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

6 komentarzy:

  1. Dobra przyjaciółka to prawdziwy skarb:))bardzo fajny płaszczyk i jak zawsze wspaniała myśl na dziś:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Reniu, tak przyjaźń to skarb. Trzeba ja pielęgnować i dbać o nią.Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Świetne jesienne kadry. Obie z przyjaciółką wyglądacie ładnie.
    Płaszczyk - rewelka!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Basiu, Płaszczyk również mi się podoba...Pozdrawiam cieplutko..

      Usuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz, super zdjęcia ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).