środa, 24 października 2018

300 Piękna nasza jesień









































Podczas kolejnego spaceru z córką, postanowiłyśmy powgłupiać się trochę jesiennymi liścmi..Moja sukienka pomarańczowa w białe groszki, odrobina złotych dodatków;kolczyki Bershka,pierścionki i łańcuszki, moja szkatułka.Ramoneska/Atmosphere,conversy. Pozdrawiam!!





Moja myśl na dziś:
Młodsza nigdy nie będziesz, więc nie pytaj; Cz wypada???
Korzystaj z życia, tu i teraz, innego nie ma....  Drugi raz nic się nie powtórzy.





























 
 



 




foto/ Ja i córka lat 5


Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!


6 komentarzy:

  1. Oj tak jesień była piękna:)))niestety u nas już się skończyła:))ślicznie wyglądacie w tych liściach:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Reniu, Pani stylizacje również bardzo mi się podobają..Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Pięknie wyglądacie Kasiu i masz rację trzeba cieszyć się każdą chwilą życia 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu tyle radości, uśmiechu jest na Waszych buziach. Cudnie zdjęcia.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam spędzać czas z dziećmi, niesamowite zdjęcia wychodzą, a czas już nigdy się nie powtórzy.. Pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).