niedziela, 12 października 2014

pierwsze koty za płoty.....

To zaczynamy...



Na wstępie,chciałabym przeprosić wszystkie szanowne blogierki,za  moje tu bynajmniej nie wypociny.....to rodzaj pamiętnika,który a pro po jak każda nastolatka wieki temu pisałam..Jeśli ktoś
zostawi ślad,że tu był serdecznie dziękuję ..Wracając do mnie-to uwielbiam piec i gotować,uwielbiam książki kulinarne, i książki Katarzyny Grocholi(przeczytałam i mam wszystkie),uwielbiam torebki,buty i biżuterię....czyli,jak większość kobiet .  
Wczoraj,był mecz POLSKA -NIEMCY,niebiosa czuwały nad nami,bo oprócz bitwy po Grunwaldem jak wiadomo 15 lipca 1410 r,wygraliśmy jeszcze wczoraj 12 października 2014r,meczu nie oglądałam...(O ZGROZO SZKODA)wszystkiego na bieżąco dowiedziałam się z Fb...


Dziś niedziela więc  wybrałam  się z przyjaciółką Basią na spacerek,foteczki i ploteczki..





wszystko gra!!!













i tą chwilą zostawiam  dziś pisanie......mam  nadzieję,że w przyszłości,lepiej będę operować tą stroną...w końcu zawsze musi być ten pierwszy raz....

P.C.  TRZYMAJMY KCIUKI WE WTOREK ZA NASZYCH!!!!!



http://www.youtube.com/watch?v=jDUzMGgjkA0




foto;Barbara Sobocka




1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).