niedziela, 19 października 2014

6 brązy i futrzaki....



Wczoraj wykorzystując sobotę,wybrałyśmy się na spacerek i fotki.....







Uważam,że dobrze mi w  takiej stylizacji......
Spodnie ,to mój środowy nabytek.....SH, który jest nie daleko mnie......
naprawdę można trafić świetne ciuszki, nie oklepane,firmowe perełki.....
Wiadomo już,iż w tym sezonie,to już chyba wszystko jest modne....dla mnie modne,jest co w czym się dobrze czuję i dobrze wyglądam......









Miłego oglądania....
komentarze mile widziane....pozdrawiam!!!


foto.Basia Sobocka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).