niedziela, 26 października 2014

8 Z oceanem przez jesień...

                                         



                                                                   Z  oceanem przez jesień....



                                   https://www.youtube.com/watch?v=UIAs1LAognc


Dziś niedziela...pora na foteczki....spacer,odrobina czasu dla mnie.........
Zahaczyłyśmy nawet o plac zabaw z dziećmi.........
Ja jednak nie mogłam się oprzeć moim nowym butkom,by Wam nie pokazać.....
Moje ostatnie zakupy na all,okazały się trafem w samą 10!!!!
Wszystkie butki leżą,jak ulał, m się je pokazać......
Wiadomo,że ramoneski,są hitem sezonu.......a do tego szpilki,czego więcej nam potrzeba???


Plac zabaw, chociaż jesienny dzień,było słonecznie...












  • biżuteria z allegro
  • Butki i kurtka -zakup z allegro.
  • spódnica,bluzka i rajstopy bazarek.....


foto.Basia Sobocka
paznokcie: zaprzyjaźniona kosmetyczka



Zapraszam do komentowania.....

8 komentarzy:

  1. Świetne buty, kolorystycznie jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  2. szpilki dodaja charakteru stylizacji :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szpilki, to cudowne dopełnienie każdej stylizacji.....już zaglądam.....pozdrawiam!!!

      Usuń
  3. mega look))Pozdrawiam serdecznie
    http://bastonidifashion.blogspot.it/2014/10/cappotto-nero.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinie..już zaglądam......miłego wieczorku!!!

      Usuń
  4. Bardzo ładny zestaw. Piękne szpilki. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji. Najfajniejsza fotka nr 1, 5 i ostatnia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).