poniedziałek, 13 października 2014

2 Wracając do lata.....

          


               W ROLI GŁÓWNEJ BIAŁE SPODNIE Z LNU....





Zaglądając do komputera (obrazy)natrafiłam na te fotki.......
pomyślałam, dlaczego nie??
Co prawda  ciężkie są początki.......ale może koleżanki nie będą za bardzo krytyczne??
Fotki robię zwykłą cyfrówką z Biedry,ale czy to ważne,kto jaki ma sprzęt??

w roli głównej lniane spodnie i prześwitująca tunika,dlatego jest biała koszulka....








                                              OCZYWIŚCIE Z DODATKIEM UKOCHANYCH SZPILEK......


https://www.youtube.com/watch?v=L196hmC_kYw


Zapraszam do komentowania.....konstruktywna krytyka widziana.....obraźliwy jad będę zmuszona usunąć.....POZDRAWIAM!!!


FOTO;BARBARA SOBOCKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).