czwartek, 16 października 2014

4 DŻETY,DŻETY......

                           


                                  Dziś,czas na wersję z dżetami.......



Ostatnio moją ukochaną kurteczką jest ramoneska niebiesko-czarna z dżetami......
Mogłabym do wszystkiego ją nosić......do każdej sukienki,spodni,leginsów,czy spódnicy....
 Jako pierwsi zaczął budować na ciężkiej, skórzanej kurtce swój styl zespół The Ramones-stąd nazwa kurtki.
Już chyba każda szafiarka,ma ją w swojej szafie.......i to nie jedną....pasują do każdej stylizacji...









Te nadają delikatnie rockowy look-alternatywa do klasyki.





To klasyka,która będzie zawsze modna.Tej jesieni nie obejdziemy się
bez czarnej ramoneski-styl rockowy.Zwłaszcza,iż większość zyskuje dodatkowe zdobienia;szerokie kołnierze,ćwieki,dżety...

Nawet jeansowe kurtki zostały ozdobione ćwiekami,dżetami,licznymi przetarciami,czyli styl rockowy całkowicie zawładną jesienną kolekcją.





         MOJA STYLIZACJA..












TWEEDOWE  RAMONESKI
Faworytem podobno jest ta w paski  marki Pull&Bear.








Towarzyszy mi dziś życiowa piosenka.....
https://www.youtube.com/watch?v=_ytXUiad09s




foto;Basia Sobocka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).