niedziela, 14 lipca 2019

SPODNIE PO KOLANA/ SHORTS. PHENOMENAL US – CHALLENGE 59



SPODNIE PO KOLANA/ SHORTS. PHENOMENAL US – CHALLENGE 59


Wreszcie znalazłam czas na przerobienie ukochanych spodni eko na spodenki. Już były tu w wersji skróconej, ale nie tak przerobionej. Z racji tego, że uwielbiam oglądać pokazy mody po jednym takim... wpadł mi pomysł na takie właśnie dokończenie moich spodni. Bodajże to była propozycja CHANEL, myślę sobie -ekstra! Takie to sama zrobię. Spodnie rozprułam gdzie trzeba na maszynie, obszyłam i mam. Przyznam się, że jeszcze nie często je nosiłam, ale wszystko jest dla ludzi. Dodałam porządną koszulę białą i botki, które przyleciały do mnie z Zurichu. Okulary zakupione na straganie w Dziwnowie, (bo jeszcze takich nie mam ;)  ) Dodatki to kopertówka do ręki, ale w sumie można nosić na łańcuszku i perły. Na szyi mały naszyjnik, a na ręku namotany sznur perełek w odcieniu złota i brązu. Czerwone usta i lakier na paznokciach.  Miały być dziś spodenki i są, chyba wyszło ok. Pozdrawiam koleżanki do następnego wyzwania... 
















Moja myśl:
Po burzy zawsze wychodzi słońce. Nawet jeśli teraz wydaje ci się, że nie masz wyjścia.. To masz rację. Tak ci się tylko wydaje. Pamiętaj, że Bóg nigdy nie zamyka wszystkich drzwi, zawsze któreś zostawia uchylone. Pomyśl, co się stało?? Nie zmienisz już tego, ale co będzie, zależy od ciebie.

























foto/Jagoda

22 komentarze:

  1. WOW zaszalałaś <3 . Super wyglądaja tak wiązane koszule, a w spinkach do włosów zakochałam sie bez pamięci :D :D :D
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała koszula zawsze się sprawdza. Klasyka nigdy nie przeminie, wystarczy dodać jej charakteru resztą stylizacji. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Kasiu i tu pokazałaś klasę i modę. Niby banalne spodnie, ale nadałaś ciekawy wygląd. Fryzurka też bardzo dobra, może za dużo dodatków, no cóż my kobiety "sroki" tak lubimy. Trzymam kciuki za następne udane stylizacje.
    Pozdrawiam Anna50+

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe spodnie!!!
    Dają pazura!!! A biała koszula fajnie całość uspokaja dodając klasy!
    Super pomysł Kasiu!
    Świetnie w całości wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko, jest mi bardzo miło. Koszula miała własnie uspokoić całość. Spodenki w sam raz zdążyły na swoją premierę. :) ;) :) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Fajny pomysł z tą koszulą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wreszcie!!!! Z utęsknieniem czekałam na coś nowego i jak zwykle nie zawiodłam się na tobie, jest bardzo fajnie, spodnie nieoczywiste i seksi z tymi rozcięciami do tego elegancka bluzka zawiązana na sportowo. Super całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Helenko. Bardzo miło mi, uwielbiam te nasze wyzwania, ale niestety czasami siła WYŻSZA. Pozdrawiam!!

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Ewka Kwiecińska

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz:))bardzo ciekawe są te spodenki:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe spodnie idealne na lato

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło pięknie, taka klasyka w nowoczesnym wydaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyka zawsze się sprawdza... a spodenki dodają ciekawego charakteru.. Pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).