poniedziałek, 22 lipca 2019

413 Pod osłoną kapelusza / Under the Hat







                         #phenomenaluschallenge #Phenomenalus #widzialnefenomenalne #szpilkafashion

Kolejny poniedziałek i na naszej grupie Phenomenal Us kolejne wyzwanie. Dziś pod osłoną kapelusza, no cóż, fakt nie często je noszę. Jakoś nie mogę się przekonań. Co innego okulary słoneczne, to nawet zimą. Tu trochę zamotałam. Połączyłam wyzwanie, które było, a z przyczyn zdrowotnych nie wzięłam udziału i obecne. Sukienkę przerobiłam z kamizelki, wystarczyło zszycie przodu brzegów. Pod spodem jak widać, zaopatrzyłam się w warstwę bazową. Sukienką taka ma wiele możliwości, zależy od warstwy bazowej pod spodem. Do tego sandały z ćwiekami do nadania delikatnego pazura. Kapelusz do osłonięcia twarzy, tu są jeszcze krótkie perły i kolczyki piórka niebieskie. Kolor ten pojawia również się na torebce o ciekawym kroju. Okulary u mnie, to wiadomo standard. Jak widać do kapelusza i okularów miałam jeszcze wspólniczkę..   :)  :)
Moja córka bardzo chciała akurat wtedy mi pozować... Pozdrawiam dziewczyny.


























foto ja i Jagoda.

5 komentarzy:

  1. Dwie kapeluśne modelki , o ja cię nie moge!!! Rewelacja, obie super a mama to po prostu kosa😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w kapeluszu:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kapelutek i ciekawa sukienka!
    Pomysłowa jesteś Kasiu:))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, robisz wielkie wrażenie! Kapelusz dla mnie w trudnym fasonie, ale Tobie jest prześlicznie! I córa rośnie na blogerkę :))) świetne dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).