sobota, 6 lipca 2019

405 owocowa bluzka



Całość pójdzie do przeróbki, bluzeczka będzie przeszyta dalej a spodnie dostana lampasy... Uwielbiam takie ciuszki, które przechodzą przez moją maszynę i dostają drugie życie. Kupić coś, to nie sztuka, sztuką jest dostosować do siebie. Bluzeczka owocowa ma piękny kolor zieleni neonowy. Spodnie morelowe, krój dopasowany. Buty z pomponikami pod kolor spodni. bardzo je lubię. Narzutę ażurową miałam kilka razy. Torba-worek z H&M.




Moja myśl:
Przypadkowe spotkania są najlepsze. Czasem okazują się spotkaną miłością, czasem przyjaźnią, a czasem po prostu istnieją.  Pamiętajmy, że w dzisiejszych czasach o rozmowę trudno. Szanujmy ludzi z poczuciem humoru, takich, którzy poświęcają nam swój czas. Nie tylko zadzwonią dwa razy w roku, ale chcą z nami po prostu rozmawiać.














foto/ Marysia

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).