poniedziałek, 8 lipca 2019

406 sukienka z koralikami prześwity



Zdjęcia zrobione w czerwcu, gdy jeszcze nie miałam takich zmartwień jak teraz. Sukienka prześwitująca, chociaż na podszewce. Pięknie wyszytymi kwiatami z koralików, fachowa ręczna robota. Cudna. Kolczyki pod kolor zieleni, teraz myślę nadziei. Nadziei, że wszystko skończy sie tylko na strachu, może lekach. Sandały kupiona, gdzieś, kiedyś. :)




Moja myśl:
Czasami los dziwnie krzyżuje losy bliskich osób. Żeby jeszcze szczęśliwie, to by było super, ale gdy przyjaciółki dowiadują się prawie w tym samym czasie złej nowiny, to jest co najmniej dziwne. Jeszcze mamy nadzieję, że to pomyłka.. Oby!! Trzymajcie kciuki, modlitwa na pewno nie zaszkodzi.. Pozdrawiam!


Piękna sukienka prześwitująca, ale spokojnie mam pod spodem body białe :)



































foto/ Jagoda

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).