środa, 24 lipca 2019

414 butelkowa zieleń sukienki


Kolejny dzień z Dziwnowa....plaża, słońce, ciepły wiaterek... Cudownie.
Powrócić tam by się chciało nie raz. Nic dziwnego, że na taki dzień i w takie miejsce ubrałam na kostium kąpielowy prześwitującą sukienkę. Cudowna butelkowa zieleń sukienki, przewiewną, delikatną z paskiem ze sznureczków z koralikami i sandały. Najlepsze zostaje w nas, ale wspomnienia zapisane na kartach lub zdjęciach przypominają jednak więcej.
























foto/ Małgosia

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy fason jest tej sukienki. Idealny na ciepłe dni i na plaże. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, ale trafiłam, a my 4go sierpnia jedziemy właśnie do Dziwnowa :) hehe
    Super foty kochana, już chciałabym tam być ajććć <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super odcień zieleni i fotki!!!
    Zazdroszczę morza, bo w tym roku mi nie dane:))

    OdpowiedzUsuń
  4. My w tym roku pojechaliśmy na 1 dzień do ustronia morskiego i plaża była tak zatłoczona, że nie szło wejść :(


    Blog parentingowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna letnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).