czwartek, 11 stycznia 2018

224 ocieplana parka Reserved




Kurtka firmy Reserved,parka,ocieplana z kapturem ze ściągaczem w talii,dopadła nawet mnie...No cóż,wpadłam i Ja..Zwykle nie lubię,takich zakupów masowych powiedzmy.Z racji dużego wyboru w mojej szafie zapewne często nie będę jej nosić.Spodnie z eko skóry kolor bordowy,shopper również u mnie jest prezentem choinkowym.Buty ocieplane timberland,sweterek ciekawy z pomponikami i kapturem z ekstra kieszonkami z przodu.Dodatki?tak,odrobina złotych w postaci kolczyków,łańcuszka,zegarka i bransoletki.Komin i czapa z mojej szafy..
Cierpliwość jest domeną silnych osób,to rodzaj mądrości.Dowodzi to temu,iż sprawy muszą toczyć się własnym tempem,a my je rozumiemy i się z nimi zgadzamy.Cierpliwością możemy osiągnąć niemal wszystko.To dar natury z której warto korzystać.










Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania.Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć.
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu
foto/Jagoda lat 4

3 komentarze:

  1. Zapraszam,miło będzie,jeśli zostawisz komentarz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, a dlaczego nie będziesz jej często nosić ? Jest świetna i bardzo dobrze w niej wyglądasz. Przyznam Ci się, że kilka dni temu i ja kupiłam sobie parkę. Ach, te wyprzedaże !!!
    Pozdrawiam Kasiu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Soniu,przekonałaś mnie.Przyznam się i Ja,iż osobiście wolę płaszcze,ale do nich lubię obcasy z kolei kurtka zostaje ze względów zdrowotnych,do nich będę nosiła obuwie na płaskim.Tak sobie,to wymyśliłam....Pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).