poniedziałek, 15 stycznia 2018

225 red and white



Spodnie białe??zimą,dlaczego by nie?HiM, do tego biała bluzka z większym dekoltem,BENOTI,lubię ich ciuszki.Podstawa biała do tego czerwone ocieplane botki i płaszcz wełniany w składzie 50% wełny.Juhu!!! cieplutki..w stopy grzeją ciepłe butki,a w plecki wełna/odrobina złotych dodatków plus biały ciepły szal ze złotą nitką.Torebka,listonoszka z NEW LOOKa.zegarek,tym razem wisi na szyi na łańcuszku..Chyba dobry look.


Moja myśl na dzisiaj/Ufaj swojej intuicji,ona nigdy cie nie zawiedzie,ale nie czekaj zbyt długo z wnioskami,bo zostaniesz z ręką w nocniku.Nie pal mostów,ale zamykaj drzwi,by nikt ich nie blokował,nie wiedząc,czy ma wejść do Twojego życia,czy z niego wyjść.Jeśli ktoś,będzie chciał być blisko Ciebie ZAWSZE znajdzie drogę....POZDRAWIAM!!!
















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania.Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć.
http://modnapolka.pl/profile/lulu
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
foto/Leszek lat 9

5 komentarzy:

  1. Zapraszam!!Jeśli zajrzałaś,-eś,zosta ślad,będzie mi bardzo miło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, czemu nei nosić bieli również zimą :D
    wystarczy tylko dobrze ją okiełznać i będzie super :D

    bardzo podoba mi się kolor płaszcza i torebka- piękna jest <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,uwielbiam okrycia wierzchnie,tym bardziej,jeśli są ciepłe i mają ciekawy kolor lub krój.Torebka jest prezentem od moich dzieci choinkowym,dodam iż w mojej szafie jedną z wielu..pozdrawiam serdecznie..

      Usuń
  3. Pięknie to wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Jolu za miły komentarz.Tak rzadki u mnie,jednak bardzo motywujący...Pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).