piątek, 21 czerwca 2019

401 białe szwedy





Spodnie oversize, idą do przeróbki. Ach!! Jak ja lubię takie perełki. Przecudne nogawki, szerokie od góry do dołu i jeszcze w kant. Cudo!! Dobrałam koszule z kieszeniami. Dodatki to pasek z cekinami i szpilki w cekiny, torebka na łańcuszki na drobnostki. Okulary słoneczne czarne z dodatkiem złota.


Moja myśl:
Dojrzewamy, nie starzejemy się.. He he!! To jedna z tych myśli, która czasem może nas dołować. Jednak miejmy tę świadomość, że nic dwa razy się nie zdarzy, nic nie będzie takie same... Mijają dni, miesiące, lata. Dzieci nam rosną. Zaczynają podejmować swoje decyzje. Cieszmy się z tego, że chcą iść swoją drogą. Żyć po swojemu. Pamiętajmy tylko, że sami też będą odpowiedzialni za nie i konsekwencję tez będą ponosić. Najważniejsze w życiu, to dobry kontakt w rodzinie. Rodzina jest podstawą w życiu.


































foto/Jagoda

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).