środa, 5 czerwca 2019

390 słoneczna spódnica w turkusowych szpilkach


Słoneczna spódnica z delikatną falbanką u dołu była podstawą do stylizacji. Dodałam golf z krótkim rękawem z dzianiny, kolorem zbliżonym do spódnicy. Dodatkiem są sandałki turkusowe na szerszej szpilce, bransoletki srebrne 2 na nodze, złote na ręku i palcach oraz łańcuszki. Na nadgarstek zawinęłam naszyjnik oraz spinka złota z Pepco.

Moja myśl:
Dziękuję wszystkim za wejścia na mój blog. Wczoraj wyskoczyło dodatkowe zero. Mamy już 100 000 wyświetleń!!! Blisko 400 postów. SUPER!!!!!

















































3 komentarze:

  1. Pięknie pani wygląda :) bardzo promiennie :) Może wspólna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).