sobota, 15 czerwca 2019

396 kolory ziemi marynarka z Bon priks


Uwielbiam taki zestaw. Klasa sama w sobie. Kolor spodni w trendy teraz, bardzo wyraźny i pasuje do wielu stylizacji. Jak wiemy, obecnie kolory ziemi są bardzo na czasie. Marynarka i spodnie to jedne z ostatnich zakupów. Marynarka z Bon prix pasuje jak ulał. Szpilki ażurowe mega wygodne. Koszyczek Made in Taiwan. Córka własna, mój mały asystent i fotograf. Zaczęła robić mi zdjęcia w wieku 3 -latek.




Bonprix – jedna z wysyłkowych marek odzieżowych w Niemczech i Europie. Firma została założona w 1986 r. jako spółka-córka Otto Group. Siedziba główna bonprix znajduje się w Hamburgu. W Polsce siedziba bonprix znajduje się w Łodzi. Wikipedia
Założenie21 maja 1986, Hamburg, Niemcy

Moja myśl na dziś;
Nie poznasz nikogo dopóki nie zrobisz coś, z czym się ta osoba nie zgodzi. Jeśli swobodnie wyrażasz swoje myśli i  słowa. Uwierz to naprawdę jest przyjaźń lub miłość. Otaczaj się takimi ludźmi, nie przejmuj się, gdy inni zawodzą. Zawsze lepiej mieć jednej osoby mniej, niż judasza. Kochaj siebie i życie.












































Foto/ ja i Jagoda

6 komentarzy:

  1. Stylizacja idealna na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz fantastycznie:))Twoja córka też strojnisia:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się Pani Reniu, ale często jak się uprze to nie ma zmiłuj. Nic ją nie przekona. Bardzo lubi pozować i mnie ustawiać czasami.. hehe!!.

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa zdjęcia. Marynarkę pokaże mojej mamie być może się jej spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).