czwartek, 6 czerwca 2019

391 ciekawa bluzeczka z kamyczkami






Witajcie moi mili. Moja dzisiejsza stylówka przypomina mi raczej piknik. Jednak nie mogłam się oprzeć, by do całej stylizacji nie dodać kozaczków koronkowych. Spódnica w kolorze piasku pustyni, wyraźniejsza bluzka w bardzo modny motyw zwierzęcy w tym sezonie znowu. Dekolt na bogato z pięknymi kamykami. Kilka złotych łańcuszków, słomiany kapelusz i większy koszyk z kwiatami 3D .
Całość bardzo letnia, kobieca i utrzymana w trendach, przecież kolory ziemi również są bardzo na TAK w sezonie wiosenno-letnim.




















Foto/ Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).