poniedziałek, 17 czerwca 2019

TIE - DYE PHENOMENAL US - CHALLENGE 55




  

 Nasze dzisiejsze wyzwanie z grupy Phenomanal Us, dotyczy Tie-dye.

Tie-dye hasło to zostało wymyślone w Stanach Zjednoczonych 1960 roku. Określa ono zestaw starożytnych technik barwienia produktów. W przeciwieństwie do zwykłych rzeczy, produkty wykonane tą techniką charakteryzują się jasnymi, nasyconymi kolorami i śmiałymi wzorami. Najczęściej wykorzystywanymi motywami są spirala mandali czy znak pokoju. Obecnie tie-dye to nie tylko proces barwienia, ale forma wyrażania siebie, wielu artystów uważa że jest to już rodzaj sztuki, a nie tylko abstrakcyjne wzory.

Ja dziś postawiłam na biel która przechodzi w błękit. Moje włosy miały współgrać z tym. Chyba udało mi się z tym, a właściwie mojej kochanej fryzjerce. Kolor podkręciłam kolczykami z piórek i botkami w kolorze niebieskim. Okulary z modnym printem zwierzęcym. 
































































 #widzialnefenomenalne #phenomenalus #phenomenaluschallenge



foto Jagoda

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ogarnęłaś temat:)))świetna fryzura:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Kasiu !!!

    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Krysiu jest tyle inspiracji w naszym życiu, że człowiek uczy się ciągle czegoś nowego. Pozdrawiam!!

      Usuń
  3. Super pomysł z kiecką i włosami!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).