piątek, 8 lutego 2019

332 Lacosta w bordzie




 O stylizacji;
Kurtka YOU,  piękny kolor bordowy do tego pod kolor shopper. Prezent od dzieci na Gwiazdkę. Spodnie By Shasa, sweterek, kolory pastelowe, Lacosta. Buty timberlandy ocieplane. Kolczyki, piórka brązowe.


Myśl na dziś;
Co gubi ludzi w związkach?? Rutyna!! Nie domówienia, milczenie....  Pomyśl o tym nie tylko od święta....
















PRAWA AUTORSKIE

Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

7 komentarzy:

  1. Bordo to piękny kolor:))widzę też śliczny sweterek:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Pani Reniu, sweterek to perełka z SH. hura!.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy codzienny zestaw. Piękny sweterek :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i kocham ten kolor:) fajne koczyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).