sobota, 23 lutego 2019

338 z twarzą w parku


Świetna bluzka z twarzą, dzinsy By Sasha. Kożuszek zakupiony kilka lat temu SH, torebka sklep Allegro. Botki, to efekt zakupów w tym m-cu; Born2be. Kolczyki chińczyk. ;)  Zdjęcia zrobione w drodze do przedszkola przez moją 5 letnią córkę. Zapomniałam o fajnej opasce od chińczyka....






Moja myśl;
Zawsze dobrze jest wyjśc z twarzą i myślę tu, o różnych sytuacjach życiowych. Myślę o tym, jak zaczynamy znajomośc i jak kończymy. Ile twarzy mamy, ale zawsze musimy być sobą. Żyć zgodnie ze swoimi zasadami.



































Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!


PRAWA AUTORSKIE


Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

2 komentarze:

  1. Z córci prawdziwa pani fotograf:)))bluzka jest świetna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).