niedziela, 24 lutego 2019

339 sukienla dresowa z beretem


Chyba pokocham berety..... Sukienka dresowa z kapturem z pięknymi kwiatami naszytymi na rękawach i rozcięciami po bokach. Płaszcz wełniany czarny klasyczny, ostatnio często go nosze. Dodałam fioletowy beret, by dodać kolor, a może odrobinę urozmaicenia.. Kolczyki z  ^chińczyka^. Torebka i botki z Allegro.







Moja myśl:
Karma wraca.....  Nic co w życiu robisz, nie dzieje się przypadkiem. Co dajesz, zawsze w życiu powróci do Ciebie. Dobro i zło, wszystko. Żyj zgodnie ze swoim sumieniem i pamiętaj że to, co robisz, zawsze powróci do Ciebie. To, jakim jesteś człowiekiem teraz, powróci do Ciebie, Jak nie za rok, czy dwa, to po latach. Po latach możesz obudzić się samotnie, nie mając nikogo bliskiego do kogo możesz się odezwać.



































ORYGINALNA DAMSKA TOREBKA LISTONOSZKA PRZEWIESZKA NUBUK PATCHWORK

Niepowtarzalna damska torebka listonoszka o oryginalnym designie. Wykonana z usztywnionej skóry ekologicznej, pokryta patchwokową aplikacją z imitacji nubuku. Umieszczona na zdobnym łańcuszku z elementem paska. Doskonała dla kobiet ceniących oryginalne i niepowtarzalne dodatki, które pozwolą wyróżnić się spośród tłumu.




 




Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!




PRAWA AUTORSKIE


Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).