środa, 27 lutego 2019

340 militarnie w paski


Do dzisiejszej stylizacji nakłoniły mnie botki z ostatnich zakupów w Born2be, moja 4 para botków w lutowych zakupach. Dzińsy, to moje DIY, kiedyś rozcięłam je, teraz dodałam dżety. Kto wie, jak będą wyglądały moje spodnie przy kolejnej stylizacji? Sądzę, że to nie koniec mojego Diy na tych spodniach. Koszula w paski z głębin szafy, a na to marynarka z SH, która urzekła mnie chawtem na rękawach i złotymi guzikami. Worek i zegarek ze sklepu na Allegro oraz kolczyki z *chińczyka*






Moja myśl;
Zawsze kończ, to co zaczęłaś. Nigdy nie zostawiaj niewyjaśnionych spraw. Nigdy nie jest za późno, by coś zmienić.



















































Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE


Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

2 komentarze:

  1. Świetnie Kasiu wyglądasz:)marynarka fantastyczna:))z córci mała modnisia:))Pozdrawiam serdecznie obie panie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).