środa, 1 maja 2019

370 Święto kwitnących Azalii


Już od kilku lat w ten sam dzień 1 Maja organizowane jest u nas w Iłowej Święto kwitnącej Azalii. My również wybrałyśmy się z przyjaciółką na zwiedzanie tej posiadłości. To piękne tereny i zdjęcia nie oddają całego uroku. Oczywiście zakupiłyśmy do domku ciasto, które jak co roku piecze sama nasza znajoma koleżanka Małgosia. Uczta podniebienia była przy kawce dla mnie a dla dzieci przy soczku. Jak zawsze nie obyło się bez sesji fotograficznej, ponieważ pamięć jest ulotna, wspomnienia się zacierają, a zdjęcia zostają na zawsze. Co chciałam dziś powiedzieć?? Najważniejsze to w życiu otaczać się ludźmi, którzy traktują Cię jak rodzinę. Więzy krwi czasem nie pomagają, by tak było. Ja mam to szczęście, że mam wspaniałe przyjaciółki, które pomimo swoich domowych obowiązków, swojej pracy, starają się znaleźć czas dla mnie. Jesteśmy różne, nieidealne, każda ma swoje nawyki, swoje życie, a jednak są takie chwile, kiedy zostawiamy wszystko i spędzamy po prostu razem czas. Dziękuję, że jesteście.
















 



















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE



Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

1 komentarz:

  1. Chętnie odwiedziłabym to miejsce, kwiaty to moja druga pasja :-) Wyglądasz pięknie w tym zestawie, śliczny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).