czwartek, 16 maja 2019

380 klasyczny trencz i spodnie jakby od Chane....


To mi się naprawdę podoba. Tak, pomyślałam oglądając najnowsze trendy od CHANELL
Od razu wpadł mi pomysł przerobienia moich starych, pękniętych na kolanie spodni z eko-skóry na krótkie spodenki. Rozcięcie z boku, tez da się zrobić. Początek jest już, jeszcze nie wiem, jak wyjdą ostatecznie spod maszyny, ale zarys mam. Tutaj jeszcze nie podwinięte. Dodałam mini sukienkę, która dostałam od przyjaciółki Moniki. Dodatki: postawiłam na klasyczny trencz z piękna kratą na podpince i brązowe botki ażurowe. Torebka czarna klasyczna, trochę złotej biżuterii, którą zawsze noszę i nowość w mojej szkatułce, czyli perełki.































Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację. Serdecznie dziękuje i zapraszam ponownie. POZDRAWIAM!!

PRAWA AUTORSKIE



Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

2 komentarze:

  1. Trencz jest super!!! Bardzo pozytywne zdjęcia.:)
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Basiu, bardzo mi miło .. Serdecznie pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).