wtorek, 7 maja 2019

374 Żakiet George z białą koszulą i serum Hs3


Ponowne zaproszenie do salonu fryzjerskiego u Pani Ani Kostańskiej dotyczyła, umycia włosów, nałożenia serum firmy FARMAGAN, oraz ich wymodelowaniu. Zwykle po każdym myciu włosów, używam prostownicy. Nie lubię kręconych loków, jednak po odżywieniu jest to nie wskazane i dobrze. Nie pamiętam, kiedy moje włosy wyglądały tak dobrze, jak teraz po sobotnim ich odżywieniu i dzisiejszym myciu z nałożeniem kilku kropel serum arganowego Hs3. Sam fakt umycia włosów z delikatnym ich masażem staje się świetnym relaksem. Naprawdę to świetne uczucie, że ktoś potrafi zająć się nimi, lepiej niż my sami.  Moje włosy są jak jedwab, delikatne, mocne, odżywione i jedwabiste. Serdecznie chciałabym podziękować Pani Ani za zaproszenie i Oskarowi za profesjonalne zajęcie się moimi włosami. Polecam, bo jest naprawdę profesjonalny.

Moja dzisiejsza stylizacja zaczęła się od wzorzystego żakietu, dobrałam spodnie w odcieniu granatu, koszuli białej z ciekawymi aplikacjami na kołnierzu i szpilki w odcieniach chmurek (tak je, nazywam). Okulary wczorajszy zakup oraz worek biały z Allegro. Biżuteria złota, zegarek/prezent.
























































Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE




Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).