poniedziałek, 27 maja 2019

386 słoneczna bluzka i trencz mysi



Wrocław płakał, gdy ostatnio tam byłam... Przywitał mnie delikatnym, aczkolwiek długim deszczykiem, potem było już lepiej. Jednak nie popsuło mi to wspaniałego dnia. Wiadomo najpierw obowiązki, potem przyjemności... czyli zakupy. I tak oto powstał szybki, post z bardzo wygodną stylówką. Jak powiedziała córka w domu; Mamuś przeszłyśmy 10 km. To chyba coś??? hehe!! Pozdrawiam!!

























































Bluzka/ Monia
spodnie/MISS TOP COLLECTION
BUTY/ ALLEGRO
pasek w czachy/ SH
torebka/ Allegro
okulary /obie pary Tiger
trencz/ SH


2 komentarze:

  1. Ciekawy miejski look :))) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie taki miał być.. Taki miejski, wrocławski.. Pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).