wtorek, 14 maja 2019

379 Na biało, czyli białe palazzo i top



Szerokie spodnie typu palazzo i narzutka wiązana, to mój nowy zakup kwietniowy. Dodałam biały top bieliźniany i sandałki na szpilce oraz torebkę - worek z apaszka morelową. Prosto i klasycznie. Uwielbiam takie stylizacje, zwykłe, niezwykłe..










































Dziekuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację. Serdecznie dziękuje i zapraszam ponownie. POZDRAWIAM!!

PRAWA AUTORSKIE



Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

4 komentarze:

  1. Pięknie Ci w takim białym zestawie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Reniu. Uwielbiam takie ciekawe rzeczy. ozdrawiam!!

      Usuń
  2. Bardzo udane zakupy :) szerokie spodnie uwielbiam, białe zwłaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie stylizacje. Bardzo ładnie Ci w bieli.:)
    Klasa i elegancja.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).